Salam Ramadhan Buat Semua,Lagi Kes Menghina Islam Di Facebook.. Kes Kali Ini Melibatkan Budak Pramatang Yang Menggelarkan Dirinya Sebagai Salleh Gregor Samsa Atau Salleh Glukosa *Nama Tak Bleh Blah Laa..!! *. Keberanian Beliau Menyatakan “KEPADA YANG BERPUASA, F**K OFF!!” Membuatkan Aku Terkedu Dan Tersedu-sedu Seketika.. Betul Ke Apa yang Aku Tengok Dan Baca Ni..!! Sambung Membaca Di Sini >>

Klik Pada Gambar Bagi Pembacaan Yang Lebih Mesra Alam

Astagfirullah Al Azim…!!! Memang Betul Apa Yang Aku Baca.. Tanpa Was’was…

Aku Cuma Tak Pasti Ja Sama Ada Budak PraMatang Ni Islam Ke Tak..!! Tapi, Dari Segi Nama Salleh Tu, Menggambarkan Yang Budak Ni Seorang Yang Beragama Islam..*Soalan: Ada Ke Orang Nama Salleh Tapi Kapir ?. Jawapan : Ada, Mat Salleh. Shadap U*

Aku Rasa Budak Ni Dah Jauh Terpesong. Sampai Dia Sangap Sanggup Tulis Sebegitu Sekali.. Ish.. Malas La Aku Nak Komen Banyak2, Sebab Aku Pon Bukan Pandai Sangat Pasal Hal Berkenaan Agama Ni.. Tapi, Aku Takda La Vodoh Macam Budak PraMatang Nih.. Vodoh+Jahil=Salleh Gregor Samsa.

Aku Try Masuk Ke Blog Milik Salleh Asam Glugoq Ni.. Satu Je Blog Yang Boleh Masuk, Yang Lagi Satu Dia Dah Set Kan Untuk Dia Punya Reader Je… Choii…!!! Kalu Tak Boleh Usha Gambar Terbaru Mamat Sekkor Ni Kan… Hehehe

P/s:Ada Sesiapa Yang Ada gambar Dia Tak.. Email kat Aku Bleh ??

P/s/s:Aku Rasa, Salleh Memerlukan Lebih Kasih-sayang, Perhatian, Sepakan Dan Bimbingan Dari Kita Semua. Tak Perlu Lah Menubuhkan Facebook Fan Anti Salleh Selepas Ini, Sebab Memang Itu Si Malaun Ini Mahu.. Jadi Popular Dan Di Kenali Ramai..

P/s/s/s: Pada Pendapatan Aku, Facebook Ni Lebih Banyak Beruk Buruk Dari Baiknya.. Diharap Kerajaan Tubuhkan 1 Unit Gerak Khas Untuk Menangkap Mamat Ni…!!! *Boleh Ke ?*

P/s/s/s/s: Apa Pendapatan Korang Pula ??

http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?id=300718539016&width=505&connections=0&stream=false&header=false&height=62 Salleh Gregor Samsa,gambar Salleh Gregor Samsa, Salleh Gregor Samsa hina puasa